blondinmichelle

Direktlänk till inlägg 16 september 2014

En ny start på livet och några Citat!!

Av Michelle Johansson - 16 september 2014 21:42

Det vackraste vi kan uppleva är det svårförklarade.
Att erkänna universums mysterium är vägen för all sann vetenskap. När du förändrar ditt sätt att betrakta saker
förändras de saker du betraktar. Vi kan inte välja ramen för vårt öde,
men vad vi sätter in i den är vårt eget val.
Framgång är inte nyckeln till lycka.
Lycka är nyckeln till framgång.
Vi lever mer och mer storslaget när vi är lyckliga.
och varje sak leder vidare till nästa i en oändlig följd
Vår lycka beror på oss själva.



Jag är lyckligt lottad som har alla nära och kära runt omkring mej. Ni får mig att kämpa och reda ut hinder på vägen som ännu är lång!! Ni får mitt liv att starta om sig på ett HELT nytt sätt. Såå JÄVLA skönt att känna en ny start på livet börjar ??. Tack till er ALLA där ute och tack till alla vänner som jag mist genom mitt liv ni har bevisat att jag är starkare än så och ni har lärt mej hur jag INTE ska vara emot mina med människor??!! Jag vet nu hur sådan människa jag vill vara i framtiden och INTE vara. Jag är glad att mitt liv är intressantare än ert och att jag är steget före:). Nu kan jag ÄNTLIGEN säga att mitt nya liv startar här och nu? det känns såå jäkla skönt alltså. Jag har kommit över fund med att 2015 kommer jag ha ett nyårs löfte om att göra mitt liv till en förändring och hålla det där tills jag dör:)!! Just nu kan jag inte mer än bara ÄLSKA livet och bara må bra?om någon trycker ner mig visar jag bara min rygg och mitt FINA ? och gå vidare.. Nä nu ska sjuklingen fortsätta sova så jag blir frisk någon gång!!! Godnatt och sov gott världen??????

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michelle Johansson - 15 februari 2015 20:37


Denna är SÅÅ jäkla God alltså???!! Testa och smaka så får ni se hur GOD den är??.. ...

Av Michelle Johansson - 15 februari 2015 18:51

Japp då har det varit lite tomt idag på bloggen under dagen, men har haft såå himla mycket att göra!! Har hjälpt mamma med en del saker och sen fixat här hemma och tagit det som ska eldas??. Nu kan man iallafall gå här hemma utan att ramla över karto...

Av Michelle Johansson - 15 februari 2015 12:15

REDAN söndag och helgen är snart över då är det ny vecka med nya utmaningar som gäller imorgon?.. Jag har städat precis ska ta tag i disken strax efter jag har suttit ner en stund. Jag ska ta gästrummet imorgon och rensa ur där har ingen ork just nu!...

Av Michelle Johansson - 14 februari 2015 21:37


The librarian: Return to King Solomon's mines den är såå himla rolig alltså! Har ni inte sett den så titta på den så vet ni vad jag pratar om??. Ni kommer få er ETT PAR rolig skratt!!! ...

Av Michelle Johansson - 14 februari 2015 20:28


SAMIR & VICTOR ? dom är SÅÅ jäkla bra alltså!!

Ovido - Quiz & Flashcards