blondinmichelle

Direktlänk till inlägg 12 februari 2015

Åsikter//lycklig// gnällinlägg

Av Michelle Johansson - 12 februari 2015 16:45

Varit ute på en LÅNGPROMENAD och jag ska nu göra Tikimasala med ris??ska bli såå gott mumma.. Är såå glad att vi har fantastiska grannar och jag har en HELT UNDERBAR&FANTASTISK make som får mej lycklig och på gott humör??!! Jag ska ta och försöka städa lite så det blir gjort sen. Är så skönt att jag börjar gå ner i vikt igen istället för tvärt om.. Det finns dagar då min kropp ger upp och jag funderar på att opereramagsäcken men så lat och nere i botten är jag inte ÄN???.. Jag SKA klara detta oavsett hinder på vägen. Jag har blivit mobbad för min vikt HUR länge som helst och är trött på det, men jag är den jag är så ingenting kan trycka ner mig helt enkelt!! Jag är glad att jag har lyssnat på mej själv och vad min kropp säger, jag har kämpat med både insidan och utsidan och börjar se resultat REDAN????.. Är så glad att jag har kommit såhär långt på vägen men har en BRA bit på vägen kvar att gå men en dag är jag i mitt mål. Så ni som har RENT UTAV IDIOTISKA KOMMENTARER kan ju lägga den energin på någon annan istället, för ni rör inte mig ändå och jag BRYR mej inte heller för den delen. Under alla dessa år har jag//vi haft skitsnack osv osv med oss på våran resa men det gör inte oss något för vi LER bara tillbaka och fortsätter framåt med ett glatt humör!! Ni som håller på och beter er så illa emot någon ni får eran egen medicin en dag och då kommer jag stå och skratta er i ansiktet GLÖM INTE DET!!!.... Sorry men är rätt trött på att människor ska bestämma över en och säga vad en SKA göra eller BÖR göra. Är ni så himla svartsjuka intresserade av mitt/vårt liv för ert eget är tråkigt så visst men säg till isåfall.. Nu ska jag fortsätta med mitt men nu har jag iallafall sagt mitt ÄNTLIGEN ??????

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michelle Johansson - 15 februari 2015 20:37


Denna är SÅÅ jäkla God alltså???!! Testa och smaka så får ni se hur GOD den är??.. ...

Av Michelle Johansson - 15 februari 2015 18:51

Japp då har det varit lite tomt idag på bloggen under dagen, men har haft såå himla mycket att göra!! Har hjälpt mamma med en del saker och sen fixat här hemma och tagit det som ska eldas??. Nu kan man iallafall gå här hemma utan att ramla över karto...

Av Michelle Johansson - 15 februari 2015 12:15

REDAN söndag och helgen är snart över då är det ny vecka med nya utmaningar som gäller imorgon?.. Jag har städat precis ska ta tag i disken strax efter jag har suttit ner en stund. Jag ska ta gästrummet imorgon och rensa ur där har ingen ork just nu!...

Av Michelle Johansson - 14 februari 2015 21:37


The librarian: Return to King Solomon's mines den är såå himla rolig alltså! Har ni inte sett den så titta på den så vet ni vad jag pratar om??. Ni kommer få er ETT PAR rolig skratt!!! ...

Av Michelle Johansson - 14 februari 2015 20:28


SAMIR & VICTOR ? dom är SÅÅ jäkla bra alltså!!

Ovido - Quiz & Flashcards