blondinmichelle

Alla inlägg den 9 februari 2015

Av Michelle Johansson - 9 februari 2015 21:21

En fråga jag ALLTID ställer mig är om VARFÖR??VARFÖR KUNDE INTE min kropp klara av allt själv?? Med flera???.. Jag förstår inte att jag orkar med vardagarna där det finns bebisar,nyblivna mammor,gravida och nyfödda överallt?.. Jag trodde jag skulle vara gravid men LIKT förbannat så kom mensen som ett slag i ansiktet och det gör liksom ont. Då är det bara att fortsätta kämpa vidare 2 veckor kvar tills ÄL och jobbigare känns de som??.. Är trött på alla som säger att det är så HIMLA lätt att bli gravid och VISST det är det, men inte att man får missfall. Jag har bearbetat missfallet väldigt bra men visst man har dippar som gör en väldigt ledsen,arg,irreterad och förbannad mer eller mindre. Idag är en sån dag där jag avslutade mitt Facebook konto för jag har en må-dåligt-dipp vilket är jätte jobbigt??.. Resten av kvällen tar jag de lugnt jag skulle ha diskat och städat men kroppen säger ifrån helt enkelt, den är helt slut känns de som!! Önskar alla en bra kväll

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards