blondinmichelle

Alla inlägg den 11 februari 2015

Av Michelle Johansson - 11 februari 2015 23:58

Här ekar det GANSKA tomt kan man lugnt påstå??. Jaha då har dagen varit jätte bra idag har jag diskat,torkat bänkarna i köket och tvättat!! På förmiddagen såg vi Hem till gården sen efter det hade slutat så började jag att tvätta så det va skönt att fått det gjort nu?. Nästa gång vi tvättar på Måndag så ska jag bädda sängen ren och tvätta våra täcken samt kuddarna??. Jag brukar tvätta alla sängkläder rätt ofta och vädra samtidigt! På eftermiddagen åkte vi ut till mamma för att hjälpa henne lite och jag ordnade maten det blev spagetti och köttfärssås ??MUMS. Efter vi hade ätit satt vi och pratade och lät hundarna vara ute och springa löst en stund. Det har varit SÅÅ himla skönt väder idag sol och det har varit JÄTTE varmt:). Nu när vi gick ut sista gången för natten vid 10 så va det fortfarande + grader ute! Det verkar bli mildare ute och det känns som våren är på G men det kan ju ske när som helst nu???. Vi har sett Dolphin Tale 1 denna gången och GUD vad jag ÄLSKAR dessa filmer jag grät nästan i slutet alltså, om ni inte har sett den så titta på den så förstår ni varför??.!.!...!! Ligger i sängen och ska sova nätterna är RENT utav hemska jag sover jätte dåligt fortfarande. Det verkar vara MÅNGA människor som inte kan sova och har svårt att sova,det verkar gå någonting i luften eller nått! Nåja drömma kan man ju ALLTID få göra om att man får sova en hel natt???.. Godnatt allihopa

Av Michelle Johansson - 11 februari 2015 12:56

Solen lyser och vi har vädrat här hemma överallt och nu har vi Skön & frisk luft igen?.. Jag håller på och tvättar för fullt så ska se om jag hinner vila lite innan det är dags att gå ner igen!! Natten har varit tuff jag sov väldigt få timmar och vaknade vart annat?. Jag förstår inte min kropp just nu om man kan säga de så, jag sover knappt inget och jag äter knappt ingenting heller och behöver sova mer!! Idag hade jag tänkt fortsätta rensa i gästrummet och sen försöka hinna med och städa undan allt annat???. Idag har jag RIKTIGA vårkänslor vilket inte är så himla konstigt, med tanke på att snön håller på och smälter och solen skiner med sina + grader. Ja en riktigt bra dag hittills alltså??Önskar alla en jätteskön dag

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards