blondinmichelle

Alla inlägg den 13 februari 2015

Av Michelle Johansson - 13 februari 2015 22:41

Japp efter en riktigt bra och skön dag så säger jag äntligen Godnatt. Maken ska kolla på Svenska rallyt på 1-2:an nu ikväll så medans han tittar på det ska jag SOVA????. Jag är jätte trött nu ikväll orkade knappt hålla huvudet uppe när jag borstade tänderna?!! Skönt med helg nu så man kan få vila ut UTAN alla dessa MÅSTEN också?. Jag har gjort en Vardagsrums-mapp på mobilen där jag har lagt allt vi ska ha till vardagsrummet. Jag HOPPAS innerligt att det blir fint när vi är klara iallafall med inredningen??!.. Vi ska gå runt på Ikea och titta när vi ändå ska handla där, sen ska vi in på Coop där jag har sett JÄTTE snygga ljuslyktor till vårt sovrum?blev helt kär i dom när vi va in där sist. Som ni KANSKE har märkt så ÄLSKAR jag precis allt med inredning:)!!! Nåja nog om det på Måndag-Tisdag har vi tvättstugan och jag ska tvätta täckena,kuddarna,madrassöverdraget på våran madrass,alla handdukar,sängkläder som legat i skåpen och sen kläder?, ja jag har en del att göra liksom. Jag brukar tvätta allt 1 till 2 gånger i månaden det håller sig fräscht och friskt bättre. Nytvättat luktar ju så himla gott också så nästa gång igen sen ska jag ta itu med alla gästsängkläder också så det blir gjort! Jag ÄLSKAR och vill ha det rent och snyggt, om inte jag har fint och snyggt blir jag tokig (hehe)... När jag SKA vila när jag är dålig eller har ont så kan jag bara inte vila utan att städa eller göra något, utan jag MÅSTE då ha något att göra som städa,plocka osv osv. Men är man städnarkoman så är man (HAHA?) det helt enkelt!! Imorgon blir det ju städning ändå så jag har det gjort för helgen hade jag tänkt mej. Nä nu MÅSTE jag sova innan jag får allt för ont i huvudet???. Godnatt och sov gott alla där ute=))

Av Michelle Johansson - 13 februari 2015 19:50

Japp då har det blivit helg nu då och det va ju inte länge sen som det va helg?. Tiden springer ifatt en jämt och man hinner knappt med! Idag har det varit + grader ute och man ser gröntgräs?, undra om våren är på G än.. Idag har jag diskat,gjort i ordning i köket lite men ska fortsätta imorgon hade jag tänkt! Nästa vecka ska vi in till Ikea och handla en tv-bänk,bordsben och massa smått & gott?. Min make är inte SÄRSKILT intresserad av att gå på Ikea med mej (HAHA).. Jag ska börja göra i ordning i vårt vardagsrum nu lite smått så det blir färdigt minsann. Helgen består av att vila ut är såå himla trött om dagarna orkar knappt ingenting på förmiddagen och eftermiddagen??!! Idag har jag varit piggare iallafall så vi får se hur länge det varar. Idag åt vi hemma gjorda morotsköttfärsbiffar,potatis och hemmagjord gräddsås??såå gott... Nu ligger vi i soffan och är HELT utslagna och trötta! Vi får se hur länge vi är vakna det återstår att se helt enkelt. Nu önskar jag alla en fin kväll och en skön helg??

Av Michelle Johansson - 13 februari 2015 12:26

Det stämmer ju testa gå i deras skor innan ni klankar ner på någon annan innan ni vet fakta!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards