blondinmichelle

Alla inlägg den 3 februari 2015

Av Michelle Johansson - 3 februari 2015 19:04

Japp då har man tagit igång denna bloggen och det kommer att bli såhär tills jag tröttnar! Jag vet väl kanske inte VILKEN blogg jag vill ha uppe men det återstår att se helt enkelt. Jag tänkte kolla på den saken längre fram sen och se på olika. Jag ska ha kvar blogg.se och det nya Noaw iallafall denna skriver jag väl lite spontant bara i?.. Jag brukar ju skriva av mig väldigt mycket men på blogg.se så har jag inte så många som läser min blogg direkt. Jag får ta tag i och göra bloggarna fina och välkomnande för alla läsare??. Så ni som är nya läsare välkomna till min blogg hoppas ni stannar=)). Önskar er en fin kväll

Av Michelle Johansson - 3 februari 2015 11:34

Vi har precis varit ute med hundarna och gjort frukost?, så nu inväntar vi Hem till gården ska börja och idag är det städningen och bädda sängen rent!! Sovit dåligt inatt IGEN pga av att jag har fått springa på toa och kissa VEM VET det kanske är ett tecken igen???. Resten av dagen får vi se vad som händer bloggar mera senare sen:). Önskar alla sålänge en riktigt bra dag

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards