blondinmichelle

Direktlänk till inlägg 11 februari 2015

Hej&hå

Av Michelle Johansson - 11 februari 2015 23:58

Här ekar det GANSKA tomt kan man lugnt påstå??. Jaha då har dagen varit jätte bra idag har jag diskat,torkat bänkarna i köket och tvättat!! På förmiddagen såg vi Hem till gården sen efter det hade slutat så började jag att tvätta så det va skönt att fått det gjort nu?. Nästa gång vi tvättar på Måndag så ska jag bädda sängen ren och tvätta våra täcken samt kuddarna??. Jag brukar tvätta alla sängkläder rätt ofta och vädra samtidigt! På eftermiddagen åkte vi ut till mamma för att hjälpa henne lite och jag ordnade maten det blev spagetti och köttfärssås ??MUMS. Efter vi hade ätit satt vi och pratade och lät hundarna vara ute och springa löst en stund. Det har varit SÅÅ himla skönt väder idag sol och det har varit JÄTTE varmt:). Nu när vi gick ut sista gången för natten vid 10 så va det fortfarande + grader ute! Det verkar bli mildare ute och det känns som våren är på G men det kan ju ske när som helst nu???. Vi har sett Dolphin Tale 1 denna gången och GUD vad jag ÄLSKAR dessa filmer jag grät nästan i slutet alltså, om ni inte har sett den så titta på den så förstår ni varför??.!.!...!! Ligger i sängen och ska sova nätterna är RENT utav hemska jag sover jätte dåligt fortfarande. Det verkar vara MÅNGA människor som inte kan sova och har svårt att sova,det verkar gå någonting i luften eller nått! Nåja drömma kan man ju ALLTID få göra om att man får sova en hel natt???.. Godnatt allihopa

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michelle Johansson - 15 februari 2015 20:37


Denna är SÅÅ jäkla God alltså???!! Testa och smaka så får ni se hur GOD den är??.. ...

Av Michelle Johansson - 15 februari 2015 18:51

Japp då har det varit lite tomt idag på bloggen under dagen, men har haft såå himla mycket att göra!! Har hjälpt mamma med en del saker och sen fixat här hemma och tagit det som ska eldas??. Nu kan man iallafall gå här hemma utan att ramla över karto...

Av Michelle Johansson - 15 februari 2015 12:15

REDAN söndag och helgen är snart över då är det ny vecka med nya utmaningar som gäller imorgon?.. Jag har städat precis ska ta tag i disken strax efter jag har suttit ner en stund. Jag ska ta gästrummet imorgon och rensa ur där har ingen ork just nu!...

Av Michelle Johansson - 14 februari 2015 21:37


The librarian: Return to King Solomon's mines den är såå himla rolig alltså! Har ni inte sett den så titta på den så vet ni vad jag pratar om??. Ni kommer få er ETT PAR rolig skratt!!! ...

Av Michelle Johansson - 14 februari 2015 20:28


SAMIR & VICTOR ? dom är SÅÅ jäkla bra alltså!!

Ovido - Quiz & Flashcards