blondinmichelle

Direktlänk till inlägg 22 september 2014

Måndag idag då!!

Av Michelle Johansson - 22 september 2014 11:45

Ja idag vaknade jag rätt tidigt pga det stormade ute och det gör det ÄN det verkar ALDRIG ge med sig. Idag kom mina saker har beställt en plånbok som jag är VÄLDIGT nöjd med och ett nytt skal till mobilen som tål stötar och sånt ??. Min nya vinterjacka kom ju här om dagen i Fredags är såå jäkla kär i den jackan det ska bli skönt att få inviga den sen?. I Fredags så va vi ju i Karlstad för att handla och så det fick bli en påslös dammsugare den invigde jag redan i Lördags ?den är jag JÄTTE nöjd med!! Jag gick ut med hundarna i blåsten trodde nästan vi skulle blåsa iväg men vi klarade igenom det också. Jag har hunnit äta frukost,öppnat lite brev,gett hundarna mat och lite sånt. Just nu sitter jag och väntar på att Hem till gården ska börja jag såg ju inte andra avsnittet av det:(. Idag ska jag faktiskt ha en bak dag hade jag tänkt eftersom det fattas lite i frysen? tyckte det va dags nu. Mobilen känns större med skalet jag fick ju tillbaka min Note 3 igen är såå kär i den men ibland kan den vara jobbig pga storleken??!!! Nä nu ska jag faktiskt fortsätta se tven innan jag börjar med mina sysslor. Jag har ju köpt en blender som ska invigas fick bli en rosa jackan är ju i färgen Cerise eftersom jag inte är så förtjust i vitt och svart eftersom hund hår syns ju så lätt??. Jag ska ju fortsätta med att kämpa på med vikten nu så det blir ett kämpiga månader just nu men det går?jag klarar allt med maken vid min sida och alla andra runt omkring mig??!! Nä nu ska jag fortsätta jag pratar på bara??så blir det när man älskar något man älskar att göra???. Önskar alla en riktigt bra dag

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michelle Johansson - 15 februari 2015 20:37


Denna är SÅÅ jäkla God alltså???!! Testa och smaka så får ni se hur GOD den är??.. ...

Av Michelle Johansson - 15 februari 2015 18:51

Japp då har det varit lite tomt idag på bloggen under dagen, men har haft såå himla mycket att göra!! Har hjälpt mamma med en del saker och sen fixat här hemma och tagit det som ska eldas??. Nu kan man iallafall gå här hemma utan att ramla över karto...

Av Michelle Johansson - 15 februari 2015 12:15

REDAN söndag och helgen är snart över då är det ny vecka med nya utmaningar som gäller imorgon?.. Jag har städat precis ska ta tag i disken strax efter jag har suttit ner en stund. Jag ska ta gästrummet imorgon och rensa ur där har ingen ork just nu!...

Av Michelle Johansson - 14 februari 2015 21:37


The librarian: Return to King Solomon's mines den är såå himla rolig alltså! Har ni inte sett den så titta på den så vet ni vad jag pratar om??. Ni kommer få er ETT PAR rolig skratt!!! ...

Av Michelle Johansson - 14 februari 2015 20:28


SAMIR & VICTOR ? dom är SÅÅ jäkla bra alltså!!

Ovido - Quiz & Flashcards