blondinmichelle

Alla inlägg den 24 juli 2014

Av Michelle Johansson - 24 juli 2014 23:57

Det blev en lätt rubrik för jag kom bara inte på någon dessutom! Ovädret slutade inte förs än klockan va 21.00 - 21.30 någonstans så det blev bara ta de lugnt tills det gick över:). Det regnade som bara den blixtrade och dundrade på bra HEELA dagen ungefär:) det är såå svalt ute nu. Jag känner mig MYCKET bättre i kroppen ingen värk i leder eller så vilket är otroligt skönt. Idag vid 21.00 kom Lasse Stefanz till Kolsnäs snacka om dom är BRA vi har ju en släkting som spelar med i det bandet jag har ALDRIG träffat honom men skulle vilja göra det????... Ikväll har jag torkat av bokhylla,våran byrå och fönster brädorna:) det behövdes tydligen har dessutom tvättat och hängt upp tvätt det ska bli fint väder imorgon!! Imorgon skulle det bli LIKA varmt som idag och det kan bli skönt nu när det har varit oväder hela tiden näst in till.. Imorgon är det upp tidigt redan halv sju ska duscha och göra mig färdig innan vi ska åka inåt till Stan (KARLSTAD) vi ska ju storhandla och lite sånt som vi brukar göra varje månad:)!! Jag måste dessutom leta reda på matlistan som jag lagt någonstans så får se om jag hittar den annars får jag skriva en ny lite snabbt!! Innan vi storhandlar och det så ska vi byta bil med svärfar för han åker upp imorgon och är i Karlstad runt 10 tiden ska bli såå skönt att få tillbaka bilen igen:).. På Lördag ska vi iväg med grannarna och bada och fika det kommer bli mysigt och skönt för både oss och hundarna:)! Nä nu MÅSTE jag sova så jag orkar upp imorgon. Godnatt och sov gott allesammans=))/k]

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards