blondinmichelle

Direktlänk till inlägg 21 juli 2014

Måndag och dagarna flyter på bra:)!!

Av Michelle Johansson - 21 juli 2014 16:04

Ja dagarna flyter på bra som vanligt det känns så skönt att komma igång igen som vanligt. Idag vaknade jag rätt sent vid halv elva men jag kanske behövde det Vad vet jag??. Idag har jag diska0,duschat,plockat och torkat en del av köksskåpen ska väl fortsätta imorgon eller senare får se hur jag gör:)!! Jag ska ju ha dessa två bloggar som jag har både här inne och inne på Nattstad jag tänkte se om jag kan fixa lite här inne med designen och så!! Det känns skönt att fått vardagsrummet färdigt nu det fattas bara 1 enda matta och måla en om gång på tvbänken sen är ALLT klart??!..
Jag funderar på att måla om i köket men får se hur det blir med den saken det blir väl och tapetsera istället det beror på lite hur jag orkar i värmen och så.. Resten av dagen blir det väl lugnt det blir inget mer som ska göras maken ska laga middagen idag så det känns skönt att slippa det nu????!! Maken har varit VÄLDIGT hjälpsam nu när det är såå varmt ute och han kramas och pussar mej och säger dom orden som värmer han vet EXAKT vilka ord han ska säga och som värmer ??. Jag VERKLIGEN älskar denna killen han är mitt ALLT och han får mig att må bra i hans sällskap! När det är någon som är elak emot mej så ger han sig på dom och säger ett och annat? han är såå snäll och UNDERBAR min älskade make... Nähe jag ska fortsätta kolla på sommar med Ernst sen kommer väl maken hem också och fixar middagen:). Önskar alla en jätte bra dag är SÅÅ SKÖNT att värmen kommit hit ändå?????..!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michelle Johansson - 15 februari 2015 20:37


Denna är SÅÅ jäkla God alltså???!! Testa och smaka så får ni se hur GOD den är??.. ...

Av Michelle Johansson - 15 februari 2015 18:51

Japp då har det varit lite tomt idag på bloggen under dagen, men har haft såå himla mycket att göra!! Har hjälpt mamma med en del saker och sen fixat här hemma och tagit det som ska eldas??. Nu kan man iallafall gå här hemma utan att ramla över karto...

Av Michelle Johansson - 15 februari 2015 12:15

REDAN söndag och helgen är snart över då är det ny vecka med nya utmaningar som gäller imorgon?.. Jag har städat precis ska ta tag i disken strax efter jag har suttit ner en stund. Jag ska ta gästrummet imorgon och rensa ur där har ingen ork just nu!...

Av Michelle Johansson - 14 februari 2015 21:37


The librarian: Return to King Solomon's mines den är såå himla rolig alltså! Har ni inte sett den så titta på den så vet ni vad jag pratar om??. Ni kommer få er ETT PAR rolig skratt!!! ...

Av Michelle Johansson - 14 februari 2015 20:28


SAMIR & VICTOR ? dom är SÅÅ jäkla bra alltså!!

Ovido - Quiz & Flashcards