blondinmichelle

Direktlänk till inlägg 22 juli 2014

En JÄTTE varm dag???

Av Michelle Johansson - 22 juli 2014 14:26

Ja idag vaknade jag tjugo i tolv längsta jag har sovit på VÄLDIGT länge skönt va det iallafall. Ja som sagt helgen har varit en super skön helg fredagen va vi i Karlstad för att handla en del när vi kom hem satte jag upp allt som vi köpt från Ikea det blev JÄTTE fint. Mattan kom på plats igår eller om det va i Söndags jag ska måla en om gång till på TV bänken så får väl fixa lite färg då?.. Lördagen va det lugnt och vi mös riktigt till det eftersom på Söndagen firade vi våran 1 års bröllopsdag det känns liksom inte som ett år sedan vi sa JA till varandra!! I Söndags tog vi de lugnt svärfar kom för att hämta våran bil eftersom han skulle fixa den till oss och sen besikta den på samma gång?!!.. Igår gjorde vi inte något speciellt tog det lugnt och tog dagen som den kom helt enkelt. Idag ska jag städa och har precis tvättat färdigt ska väl putsa fönster uppe så det blir gjort???. Igår berättade jag om att vi funderade på att ha en liten fest innan sommarens Slut så jag ska se om vi får ihop allt och sovplatser isåfall:)!! Jag ska ta ett snack med maken innan dess och se vad han säger han jobbar sista dagen antingen idag eller imorgon sen är han LÅNG ledig till Måndag?? de tackar inte vi nej åt!! Nä nu ska jag hänga tvätt och sen fortsätta med mitt.
Jag Önskar alla nya som gamla läsare VÄLKOMMNA till min blogg:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michelle Johansson - 15 februari 2015 20:37


Denna är SÅÅ jäkla God alltså???!! Testa och smaka så får ni se hur GOD den är??.. ...

Av Michelle Johansson - 15 februari 2015 18:51

Japp då har det varit lite tomt idag på bloggen under dagen, men har haft såå himla mycket att göra!! Har hjälpt mamma med en del saker och sen fixat här hemma och tagit det som ska eldas??. Nu kan man iallafall gå här hemma utan att ramla över karto...

Av Michelle Johansson - 15 februari 2015 12:15

REDAN söndag och helgen är snart över då är det ny vecka med nya utmaningar som gäller imorgon?.. Jag har städat precis ska ta tag i disken strax efter jag har suttit ner en stund. Jag ska ta gästrummet imorgon och rensa ur där har ingen ork just nu!...

Av Michelle Johansson - 14 februari 2015 21:37


The librarian: Return to King Solomon's mines den är såå himla rolig alltså! Har ni inte sett den så titta på den så vet ni vad jag pratar om??. Ni kommer få er ETT PAR rolig skratt!!! ...

Av Michelle Johansson - 14 februari 2015 20:28


SAMIR & VICTOR ? dom är SÅÅ jäkla bra alltså!!

Ovido - Quiz & Flashcards