blondinmichelle

Direktlänk till inlägg 27 juli 2014

En VÄLDIGT bra helg ändå?????

Av Michelle Johansson - 27 juli 2014 22:13

Ja då känns de som om helgen har varit JÄTTE lång men det har den ju inte:P. I fredags så åkte vi till Karlstad för att stor handla och lite sånt smått va väldigt skönt väder fast de va lite smått varmt:).. Väl hemma så packade vi upp varorna och hundarna fick vatten direkt sen blev de inte så mycket mer än att vi åt,gick en promenad,diskade och tvättade det som va:) sen blev de lugnt resten av kvällen vi stack ner till byn och handla lite!! I Lördags så började dagen med att äta frukost och lite sånt sen fixade jag med om möblering i köket,hallen och vardagsrummet det blev såå mysigt och fint??!! Mitt i all möblering så åkte jag och maken ner och handlade de som vi glömde i Karlstad:):P så kan de gå minsann! Vi kom efter 1 TIMME eftersom det va Summermeet i byn och sen något på torget och mitt på detta så är det ju frykdalsdansen så det va livat verkligen.. Senare på kvällen så åkte vi ner för att tjecka in läget i byn och frykdalsdansen körde vi runt ??? det va rätt underhållande kan jag tala om. Det blev mys och lite sånt senare på kvällen i Fredags va vi också i byn och körde????. Under denna helgen har det åskat,blixtrat och regnat vilket har rensat ur luften känns såå skönt nu:)..!! Idag har jag klippt gräset,tvättat,hängt och vikt tvätt,städat överallt och bara mått bra:) FÖRUTOM tröttheten då men men så är de när man är länge uppe :P!! Nåja såhär har min helg sett ut och det har varit en SUPER bra helg trots ovädrena:). Säger Godnatt och sov gott allesammans skriver mer imorgon=))! /k]

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michelle Johansson - 15 februari 2015 20:37


Denna är SÅÅ jäkla God alltså???!! Testa och smaka så får ni se hur GOD den är??.. ...

Av Michelle Johansson - 15 februari 2015 18:51

Japp då har det varit lite tomt idag på bloggen under dagen, men har haft såå himla mycket att göra!! Har hjälpt mamma med en del saker och sen fixat här hemma och tagit det som ska eldas??. Nu kan man iallafall gå här hemma utan att ramla över karto...

Av Michelle Johansson - 15 februari 2015 12:15

REDAN söndag och helgen är snart över då är det ny vecka med nya utmaningar som gäller imorgon?.. Jag har städat precis ska ta tag i disken strax efter jag har suttit ner en stund. Jag ska ta gästrummet imorgon och rensa ur där har ingen ork just nu!...

Av Michelle Johansson - 14 februari 2015 21:37


The librarian: Return to King Solomon's mines den är såå himla rolig alltså! Har ni inte sett den så titta på den så vet ni vad jag pratar om??. Ni kommer få er ETT PAR rolig skratt!!! ...

Av Michelle Johansson - 14 februari 2015 20:28


SAMIR & VICTOR ? dom är SÅÅ jäkla bra alltså!!

Ovido - Quiz & Flashcards