blondinmichelle

Direktlänk till inlägg 29 juli 2014

Jobbig dag???

Av Michelle Johansson - 29 juli 2014 22:20

Ja det händer saker ena efter det andra idag jag är HEELT utmattad,ÖVER TRÖTT,ont i mina leder, mår illa och allt går åt helvete:(:'(.. Nu ikväll har absolut ingenting funkat som jag vill skrivar jäveln la av med pappersstopp:@?? och sen en blomma i golvet och sen FÖRSÖKA fixa fram nya madrasser pga en väns hund gjorde en olycka där i??. Ja nu ligger jag iallafall ner bäddad så det inte händer mer saker!! Idag har jag iallafall fått bytt plats på lampor och blommor så nu vet jag vad som behövs handlas in till kommande månad:)??.. Tatueringen vette tusan hur det ska gå till med om vi har hund passning då:/:(jag som hoppats på att ÄNTLIGEN få göra den eftersom det är min barndoms dröm om att få den gjord nu!.. Jag har några att fråga iallafall om dom kan passa medans jag är iväg och gör denna kan hoppas att någon vill iallafall!! Tänk om det fanns ett vilo hem för oss människor då hade jag bokat biljett DIREKT dit och bara låta omvärlden vara och sen BARA ta hand om mej själv? vilken dröm du hade varit.. Jag är trött på att vara irriterad,trött,tjurig och ledsen och utmattad men får väl se om det beror på vädret eller om jag är utmattad helt enkelt:/:/ man kan ju bli det.. Nåja jag ska väl ta och försöka sova nu innan jag däckar helt här mitt i allt bloggande! Men godnatt och sov gott allesammans hoppas ni har en SUPER bra kväll trots denna värmen?????

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michelle Johansson - 15 februari 2015 20:37


Denna är SÅÅ jäkla God alltså???!! Testa och smaka så får ni se hur GOD den är??.. ...

Av Michelle Johansson - 15 februari 2015 18:51

Japp då har det varit lite tomt idag på bloggen under dagen, men har haft såå himla mycket att göra!! Har hjälpt mamma med en del saker och sen fixat här hemma och tagit det som ska eldas??. Nu kan man iallafall gå här hemma utan att ramla över karto...

Av Michelle Johansson - 15 februari 2015 12:15

REDAN söndag och helgen är snart över då är det ny vecka med nya utmaningar som gäller imorgon?.. Jag har städat precis ska ta tag i disken strax efter jag har suttit ner en stund. Jag ska ta gästrummet imorgon och rensa ur där har ingen ork just nu!...

Av Michelle Johansson - 14 februari 2015 21:37


The librarian: Return to King Solomon's mines den är såå himla rolig alltså! Har ni inte sett den så titta på den så vet ni vad jag pratar om??. Ni kommer få er ETT PAR rolig skratt!!! ...

Av Michelle Johansson - 14 februari 2015 20:28


SAMIR & VICTOR ? dom är SÅÅ jäkla bra alltså!!

Ovido - Quiz & Flashcards