blondinmichelle

Direktlänk till inlägg 31 juli 2014

Godmorgon en sån här Torsdag

Av Michelle Johansson - 31 juli 2014 10:53

Jag har som sagt vaknat för några minuter sen känns skönt att få sova ut nu medans jag kan!! Idag är det städning eftersom imorgon så ska vi hämta min tjejkompis och sen en annan??. Jag ligger fortfarande i sängen under duntäcket det är såå mysigt en sån här dag:P! Idag så ska jag planera hallen lite så jag får ordning på sko förvaringen så vi vet vad vi ska handla in??, Hade jag fått som jag velat så hade jag plockat ner ena garderoben och bara haft en där:)!! Läste att tydligen så ska värmeböljan komma tillbaka denna veckan igen jag hoppas det blåser isåfall annars kommer de bli LIKA varmt som förra veckan:/.. Jag har såån jäkla värk i leder idag så det inte är sant:( hur ska jag orka med dagen och alla MÅSTEN dessutom:S ja ja en riktigt bra fråga!! Jag har som jag lovat skrivit två gånger om dagen vilket jag kommer att hålla kanske inte på helgerna men vardagarna:).. Jag har känt i FLERA veckor nu att jag är JÄTTE varm i kroppen utav någon konstig anledning:/och är det varmt ute lider jag RIKTIGT vilket är jätte jobbigt..!! Nä dags att kliva upp nu eftersom dessa vovvar vill gå ut nu:) ena busar på makens sida ena ligger på golvet och piper och den tredje sover på soffan tror jag=D det är hennes FAVVO plats:)). Jag önskar alla en jättefin dag:) njut medans ni kan nu!!/k]

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michelle Johansson - 15 februari 2015 20:37


Denna är SÅÅ jäkla God alltså???!! Testa och smaka så får ni se hur GOD den är??.. ...

Av Michelle Johansson - 15 februari 2015 18:51

Japp då har det varit lite tomt idag på bloggen under dagen, men har haft såå himla mycket att göra!! Har hjälpt mamma med en del saker och sen fixat här hemma och tagit det som ska eldas??. Nu kan man iallafall gå här hemma utan att ramla över karto...

Av Michelle Johansson - 15 februari 2015 12:15

REDAN söndag och helgen är snart över då är det ny vecka med nya utmaningar som gäller imorgon?.. Jag har städat precis ska ta tag i disken strax efter jag har suttit ner en stund. Jag ska ta gästrummet imorgon och rensa ur där har ingen ork just nu!...

Av Michelle Johansson - 14 februari 2015 21:37


The librarian: Return to King Solomon's mines den är såå himla rolig alltså! Har ni inte sett den så titta på den så vet ni vad jag pratar om??. Ni kommer få er ETT PAR rolig skratt!!! ...

Av Michelle Johansson - 14 februari 2015 20:28


SAMIR & VICTOR ? dom är SÅÅ jäkla bra alltså!!

Ovido - Quiz & Flashcards