blondinmichelle

Alla inlägg den 8 augusti 2014

Av Michelle Johansson - 8 augusti 2014 23:39

Jag och maken har precis kommit hem och slängt oss framför tvn efter en skön kvällspromenad igen? det är ju såå skönt. Igår gick jag den med grannen och nu följde även min make med:)!! Imorgon ska vi gå ÄNNU en kvälls runda det är ju såå svalt ute på kvällarna och getingarna slipper man också dessutom??. Idag har getingarna invaderat vårt hem?Lexi skulle jaga dom och äta dom men det kunde hon snabbt glömma enligt mej:).. UCSHH FÖR DOM JÄKLARNA.. Idag har jag målat,tvättat och möblerat om i vardagsrummet tänkte slutföra det imorgon som jag inte hann med idag=)).. Helgen blir lugn ska bara kolla på film och njuta av att maken finns vid min sida HEELA helgen utan några andra???!! På Söndag kommer min tjejkompis hit igen ska bli såå roligt man saknar ju henne när hon åkt hem??. Nää nu ska jag fortsätta mysa och sen ta det lite lugna ???. Önskar er alla en trevlig och skön helg=)

Ovido - Quiz & Flashcards