blondinmichelle

Alla inlägg den 12 augusti 2014

Av Michelle Johansson - 12 augusti 2014 22:23

Jag idag har jag TÄNKT på framtiden VÄLDIGT mycket vet faktiskt inte varför men! När det åskade och va oväder så sökte jag lite på Google på deras bilder jag sökte på hur vårt FRAMTIDA hus ska se ut och allt sånt. Det slutade med att jag hittade några inspirationer hur det skulle se ut och hur trädgården skulle vara och vilken färg allt skulle vara?. MAN BLIR KÄÄR av alla dessa hustyper och allt?????!! Maken publicerade en bild på Facebook om hur han ville ha vardagsrummet och jag publicerade en bild på trädgården får se vad jag får för svar imorgon??he he. Jag och maken har pratat VÄLDIGT mycket om VART vi kommer att//bo någonstans och var det återstår att se när tiden är inne. Jag sa till S att jag vill ha körkort först och se hur det funkar här uppe får S HEEL anställning så bor vi så klart kvar här uppe????. Det är MÅNGA av våra vänner//släkt som vill att vi ska flytta neråt men det finns nackdelar VARFÖR vi inte vill bo där nere och det håller vi för oss själva.. Men vad vi 'TROR' bestämt så kommer vi att bo kvar här uppe och inte röra oss ÄN på väldigt länge enligt mej vill säga sen kan det ändra sig med åren. Inför framtiden ser jag det som ljust och glatt har MÅNGA gånger tänkt på döden och blir RÄTT rädd att tänka så?, Döden skrämmer mig att jag ska lämna allt bakom mig och våra barn kommer växa upp utan oss när vi går bort! När jag och S träffades sa jag till honom att JAG HOPPAS VI DÖR SAMTIDIGT FÖR JAG VILL INTE VARA IFRÅN DIG??. Jag fick ett ? på läpparna och sen sa han ÅHH JAG ÄLSKAR DIG HJÄRTAT ?????. Så ja det är blandade känslor inför framtiden men ändå inte jag undrar om man har ett annat liv när man dör uppe i himlen??? det är frågan VAD TROR NI läsare???.. Nää nu ska jag försöka sova mina ögon börjar bli rätt trötta nu. Säger väl Godnatt och sov gott alla underbara människor där ute????.

Av Michelle Johansson - 12 augusti 2014 15:27

Jag har legat i soffan HEELA dagen från och till med världens huvudvärk och ont i kroppen?. Det kom ett oväder en stund så väntar bara på att det kommer tillbaka igen ser ganska mörkt ut på himlen??.!! Jag vilade två timmar eller nått vilket jag behövde och behöver få sova mer känner jag, jag är inte RIKTIGT utvilad än men men!! Jag väntar på att maken ska sluta jobbet men innan dess ska jag hinna ut med hundarna och sen duscha känner jag:(:).. Att må såhär dåligt är inget jag vill just nu men har väl inga val det går väl över av sig självt helt enkelt. Idag ska vi äta rester från igår det ska bli VÄLDIGT gott faktiskt sen är det bara mysa med maken och bli om pysslad. Jag önskar alla en fortsatt skön dag//kväll=))

Av Michelle Johansson - 12 augusti 2014 11:56

Ja natten har varit HEMSK har sovit väldigt dåligt och vaknat varje timme?? detta är inte ALLS roligt känner att jag behöver få sova en HEEL natt!! Jag vilar så mycket som möjligt på dagarna så jag inte svimmar eller något sånt. Jag gick ut med hundarna och sen gjorde frukost och la mej på soffan? såå skönt faktiskt. Idag//igår fick jag ett mail från CLOETTA som säger att mitt bidrag kanske blir verklighet jag skulle hålla utkik efter det nu???åhh såå glad jag blev!!.. Jag får se om vårt EFTERLÄNGTADE plusset visar sig efter helgen jag håller VERKLIGEN tummar och tår nu visar det sig nu att det är ett pluss så kommer jag skrika av glädje mer eller mindre??????... Inatt hade det brunnit uppe på makens jobb polis och brandkår va där uppe fick han veta nu i morse:/ att inte folk kan ge fan i saker.. Resten av dagen blir lugnt jag ska ta och vila nu innan jag svimmar pga tröttheten!! Önskar alla en fortsatt bra dag=))

Ovido - Quiz & Flashcards