blondinmichelle

Alla inlägg den 13 augusti 2014

Av Michelle Johansson - 13 augusti 2014 21:28

Jaha idag har jag varit duktig fast jag känner mig krasslig?. När maken slutade jobbet for han hem och hämtade mig och hundarna sen drog vi vidare till centrum. Jag handlade lite på Coop, sprang in på apoteket lite snabbt:) <3, åkte till pizzerian för att fixa mat jag orkade inte ställa mig framför spisen idag. Väl hemma så tog vi in allt och hundarna och satte oss och åt och sen plötsligt kommer glassbilen så det blev två saker därifrån det blev rätt MYCKET glass idag???? länge sen som vi köpte det!! Jag LÄNGTAR tills i slutet då jag och maken ska iväg och bara ha det mysigt för oss själva=) ska bli såå jäkla roligt alltså. Maken sover och jag kollar lite på filmen Bad Boys 2 dom filmerna är ju bara för roliga??. Jag funderar STARKT på att lägga mej är rätt trött nu är helt Slut i kroppen och huvudvärken känns än??! Nä jag önskar alla en skön kväll och Godnatt & sov gott allesammans..

Av Michelle Johansson - 13 augusti 2014 10:30

Jag ligger i soffan efter att ha lagt disken i blöt,ätit frukost och varit ute med hundarna! Jag har fortfarande såån jäkla huvudvärk förstår inte varför??. Idag blir det en lugn dag om inte jag ska dammsuga vill säga men det återstår att se senare.. Jag har inte så mycket att säga eller skriva idag känner mig RIKTIGT utpumpad:/!!.. Ja resten av dagen blir att försöka vila ut så jag känner mig piggare och är inte lika trött iallafall. I slutet på månaden far vi på kryssning vilket är 1 år sedan som vi va iväg och det känns. Jag önskar alla en bra dag:)

Ovido - Quiz & Flashcards