blondinmichelle

Alla inlägg den 17 augusti 2014

Av Michelle Johansson - 17 augusti 2014 19:45

Idag har det varit en jobbig och tröttsam dag med huvudvärk och JÄTTE trött hela tiden? förstår inte VARFÖR det ska vara såhär! Idag har vi bara tagit det lugnt och kollat på film och legat i soffan annars har det bara varit promenader med hundarna.. Vi skulle ta oss en liten runda nu ikväll men hann inte längre än till backen då det börja åska på håll, vi fick vända eftersom Goa är rädd för åskan. När vi väl kom hem så drog vi ur allt så inte åskan eller blixten skulle ta tvn eller allt annat på el de hade inte varit såå bra?!! Maken har duschat och jag har borstat mina tänder så nu ligger jag i sängen för att sova. Eftersom vi är RIKTIGT trötta så fick de bli sängen nu tidigt så vi känner oss utvilade imorgon??.. Imorgon blir det en lugn dag för mej det återstår att se vad som händer imorgon. Nu säger jag väl Godnatt och sov gott så vi hörs väl när jag vaknar imorgon. Hoppas ni har haft en bra helg trots detta regnande och det!!..

Ovido - Quiz & Flashcards