blondinmichelle

Direktlänk till inlägg 12 augusti 2014

Inför Framtiden!!!???

Av Michelle Johansson - 12 augusti 2014 22:23

Jag idag har jag TÄNKT på framtiden VÄLDIGT mycket vet faktiskt inte varför men! När det åskade och va oväder så sökte jag lite på Google på deras bilder jag sökte på hur vårt FRAMTIDA hus ska se ut och allt sånt. Det slutade med att jag hittade några inspirationer hur det skulle se ut och hur trädgården skulle vara och vilken färg allt skulle vara?. MAN BLIR KÄÄR av alla dessa hustyper och allt?????!! Maken publicerade en bild på Facebook om hur han ville ha vardagsrummet och jag publicerade en bild på trädgården får se vad jag får för svar imorgon??he he. Jag och maken har pratat VÄLDIGT mycket om VART vi kommer att//bo någonstans och var det återstår att se när tiden är inne. Jag sa till S att jag vill ha körkort först och se hur det funkar här uppe får S HEEL anställning så bor vi så klart kvar här uppe????. Det är MÅNGA av våra vänner//släkt som vill att vi ska flytta neråt men det finns nackdelar VARFÖR vi inte vill bo där nere och det håller vi för oss själva.. Men vad vi 'TROR' bestämt så kommer vi att bo kvar här uppe och inte röra oss ÄN på väldigt länge enligt mej vill säga sen kan det ändra sig med åren. Inför framtiden ser jag det som ljust och glatt har MÅNGA gånger tänkt på döden och blir RÄTT rädd att tänka så?, Döden skrämmer mig att jag ska lämna allt bakom mig och våra barn kommer växa upp utan oss när vi går bort! När jag och S träffades sa jag till honom att JAG HOPPAS VI DÖR SAMTIDIGT FÖR JAG VILL INTE VARA IFRÅN DIG??. Jag fick ett ? på läpparna och sen sa han ÅHH JAG ÄLSKAR DIG HJÄRTAT ?????. Så ja det är blandade känslor inför framtiden men ändå inte jag undrar om man har ett annat liv när man dör uppe i himlen??? det är frågan VAD TROR NI läsare???.. Nää nu ska jag försöka sova mina ögon börjar bli rätt trötta nu. Säger väl Godnatt och sov gott alla underbara människor där ute????.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michelle Johansson - 15 februari 2015 20:37


Denna är SÅÅ jäkla God alltså???!! Testa och smaka så får ni se hur GOD den är??.. ...

Av Michelle Johansson - 15 februari 2015 18:51

Japp då har det varit lite tomt idag på bloggen under dagen, men har haft såå himla mycket att göra!! Har hjälpt mamma med en del saker och sen fixat här hemma och tagit det som ska eldas??. Nu kan man iallafall gå här hemma utan att ramla över karto...

Av Michelle Johansson - 15 februari 2015 12:15

REDAN söndag och helgen är snart över då är det ny vecka med nya utmaningar som gäller imorgon?.. Jag har städat precis ska ta tag i disken strax efter jag har suttit ner en stund. Jag ska ta gästrummet imorgon och rensa ur där har ingen ork just nu!...

Av Michelle Johansson - 14 februari 2015 21:37


The librarian: Return to King Solomon's mines den är såå himla rolig alltså! Har ni inte sett den så titta på den så vet ni vad jag pratar om??. Ni kommer få er ETT PAR rolig skratt!!! ...

Av Michelle Johansson - 14 februari 2015 20:28


SAMIR & VICTOR ? dom är SÅÅ jäkla bra alltså!!

Ovido - Quiz & Flashcards