blondinmichelle

Direktlänk till inlägg 1 augusti 2014

Fredag Eftermiddag??

Av Michelle Johansson - 1 augusti 2014 14:42

Dagen började redan vid 9.00 imorse jag gick ut med hundarna,diskade,torkade över allt i köket,fixade frukost åt mej och sen gav hundarna rent vatten och lite sånt! Sen kom kommunen och vi hade möte och det gick faktiskt över förväntan och det känns skönt. Efter att dom hade åkt så gick jag över till grannen och hämtade våran lilla vovve som lekt med deras barn?är såå roligt att dom går så bra ihop barnen och Lexi! När jag kom in igen så startade jag tvättmaskinen och städade dammsugade och torkade alla golv plockade upp allt från sovrums golvet och bäddade sängen???... Det känns såå skönt och ha fint hemma och allt på sin plats där det ska vara och inte saker PRECIS överallt. Jag har nästan precis duschat jag ska ta och hänga upp tvätten som är färdig sen ta något att äta det blev ju en TIDIG frukost för min del! När maken har slutat så ska vi iväg till Torsby för att åka till mormor och väl där så kommer min tjejkompis dit och sen följer hon med oss hem och stannar tills nästa vecka????känns som en EVIGHET sen som hon va hos oss och jag träffade henne. Resten av dagen kvällen blir alltså lugn för våran del det blir väl kolla en massa film i helgen och gå runt i centrum och bara titta runt. På Lördag ska vi gå elljusbanan med hundarna så jag får röra på mitt FETA fläsk ?????HA HA!! Nåja jag bloggar väl senare ikväll när jag ligger i sängen nu ska jag fortsätta med mitt hade jag tänkt!

Önskar alla en jättefin helg det är ni ALLA värda tycker jag glöm inte det????...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michelle Johansson - 15 februari 2015 20:37


Denna är SÅÅ jäkla God alltså???!! Testa och smaka så får ni se hur GOD den är??.. ...

Av Michelle Johansson - 15 februari 2015 18:51

Japp då har det varit lite tomt idag på bloggen under dagen, men har haft såå himla mycket att göra!! Har hjälpt mamma med en del saker och sen fixat här hemma och tagit det som ska eldas??. Nu kan man iallafall gå här hemma utan att ramla över karto...

Av Michelle Johansson - 15 februari 2015 12:15

REDAN söndag och helgen är snart över då är det ny vecka med nya utmaningar som gäller imorgon?.. Jag har städat precis ska ta tag i disken strax efter jag har suttit ner en stund. Jag ska ta gästrummet imorgon och rensa ur där har ingen ork just nu!...

Av Michelle Johansson - 14 februari 2015 21:37


The librarian: Return to King Solomon's mines den är såå himla rolig alltså! Har ni inte sett den så titta på den så vet ni vad jag pratar om??. Ni kommer få er ETT PAR rolig skratt!!! ...

Av Michelle Johansson - 14 februari 2015 20:28


SAMIR & VICTOR ? dom är SÅÅ jäkla bra alltså!!

Ovido - Quiz & Flashcards