blondinmichelle

Direktlänk till inlägg 2 augusti 2014

Om att längta ihjäl sig på ett PLUSS på stickan..

Av Michelle Johansson - 2 augusti 2014 09:14

Ja jag har ju skrivit mycket om att jag och maken försöker till ett + på stickan. Därför tänkte jag skriva lite om hur det är och längta IHJÄL sig till ett + och hur det är och se andra som har barn!! Ja hur är det då och längta ja jag kan ju säga att det är för JÄKLIGT alltså att ständigt vara på sin vakt att kroppen fungerar och att det inte är något i kroppen som förändras. Att vistas ibland barn är inget hinder för mej men det blir jobbigt efter tag eftersom jag såå gärna vill ha barn sen flera år tillbaka.. Jag har ALLTID trott och sagt TÄNK OM jag inte kan få barn eller bli gravid då kommer hela jag tryckas ner till botten igen?. Jag kan leka med barn och busa och ha mej jag har ju alltid älskat barn och kommer alltid att göra det!! Att längta till ett PLUS är den VÄRSTA längtan och det VÄRSTA jag vet att ständigt behöva ta ett grav test för att veta 100% säkert att jag inte är gravid eller är ett plus.. Ni som försöker/är föräldrar vet hur det är och längta något fruktansvärt mycket på plusset!.. Jag och maken försöker tills envisa plusset visar sig och hoppas allt går vägen från början till slutet ?. Jag tänker nu i efter hand att jag ångrar mig att jag satte i en ny P stav men är man efter klok så är man??. Jag och maken pratar inte så mycket om barnfrågan för han vet HUR mycket jag längtar och bli mamma näst in till alla mina syskon har barn och det är något jag tycker är roligt. Maken längtar också för den delen att vi får ett pluss han kommer bli den MEST underbaraste och finaste pappan på jorden han kommer att visa sin kärlek och ge allt han har till vårt barn ??!! Så ja det är bara fortsätta längta och hoppas på att det går vägen nu annars får jag nog gå till barnmorskan och se om jag får tabletter så ägglossningen kommer igång lite mer:). Att ha ett barn är en UPPLEVELSE som alla genomgår oftast jag har längtat efter att få bli mamma redan när jag va 15-16 men jag visste redan då att jag skulle vara för ung för att skaffa barn då!! Jag och maken kämpar på så får vi se om det blir ett efterlängtat pluss på stickan vi kan ju hålla alla tummar och tår på det??. Jag kommer att blogga//skriva mer om detta för att kunna gå tillbaka till bloggen och kunna läsa vad som hänt/och vad som har varit!..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michelle Johansson - 15 februari 2015 20:37


Denna är SÅÅ jäkla God alltså???!! Testa och smaka så får ni se hur GOD den är??.. ...

Av Michelle Johansson - 15 februari 2015 18:51

Japp då har det varit lite tomt idag på bloggen under dagen, men har haft såå himla mycket att göra!! Har hjälpt mamma med en del saker och sen fixat här hemma och tagit det som ska eldas??. Nu kan man iallafall gå här hemma utan att ramla över karto...

Av Michelle Johansson - 15 februari 2015 12:15

REDAN söndag och helgen är snart över då är det ny vecka med nya utmaningar som gäller imorgon?.. Jag har städat precis ska ta tag i disken strax efter jag har suttit ner en stund. Jag ska ta gästrummet imorgon och rensa ur där har ingen ork just nu!...

Av Michelle Johansson - 14 februari 2015 21:37


The librarian: Return to King Solomon's mines den är såå himla rolig alltså! Har ni inte sett den så titta på den så vet ni vad jag pratar om??. Ni kommer få er ETT PAR rolig skratt!!! ...

Av Michelle Johansson - 14 februari 2015 20:28


SAMIR & VICTOR ? dom är SÅÅ jäkla bra alltså!!

Ovido - Quiz & Flashcards