blondinmichelle

Direktlänk till inlägg 2 augusti 2014

En tidig morgon så Godmorgon:)..

Av Michelle Johansson - 2 augusti 2014 09:16

Det började med att jag vaknade av att maken ville mysa med mej så det fick det bli?? är såå mysigt när han kommer och kryper under samma täcke och vi myser LÄNGE????. Alla hundarna ligger i sängen och myser med mej medans maken ska åka upp till sitt jobb för att laga bilen lite?!!.. Vi har nu ÄNTLIGEN fått en besiktnings tid den 11 augusti så håller tummarna på att den går igenom nu! Igår hämtade vi ju min tjejkompis så hon ska vara här tills veckan som kommer?. Igår fick jag lite kort av min mormor och ett halsband som min pappa hade haft ?? det betyder väldigt mycket för mej! Jag fick ett brev som morfar hade skrivit till min mamma eftersom morfar dog tidigt i våran uppväxt så hann vi aldrig träffa han????? jag känner faktiskt saknaden än vilket är jätte jobbigt:(. Jag har bara min mormor,mamma och pappa kvar alla andra har ju gått bort en efter en:'(! Att en saknad kan vara SÅÅ stor är något som är jätte jobbigt och det tär på krafterna nåja alla vi dör någon gång. Idag blir det en LÅNG promenad med hundarna maken,kompisen och hennes vän som är här sen blir det väl och bara ta det lugnt:). Jag känner att det är svalare ute för jag fryser RIKTIGT på morgonen då MÅSTE jag bara ta på mej täcket snabbt??. Ikväll är det bara och mysa och njuta av att man har det bra och man mår bra? det är det mest vackraste i världen man kan få njuta av och barn i framtiden:)).!! Nä jag ska ta och försöka sova en stund till innan vi beger oss ut med hundarna för att invänta maken sen???. Önskar alla som sagt en jättefin helg:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michelle Johansson - 15 februari 2015 20:37


Denna är SÅÅ jäkla God alltså???!! Testa och smaka så får ni se hur GOD den är??.. ...

Av Michelle Johansson - 15 februari 2015 18:51

Japp då har det varit lite tomt idag på bloggen under dagen, men har haft såå himla mycket att göra!! Har hjälpt mamma med en del saker och sen fixat här hemma och tagit det som ska eldas??. Nu kan man iallafall gå här hemma utan att ramla över karto...

Av Michelle Johansson - 15 februari 2015 12:15

REDAN söndag och helgen är snart över då är det ny vecka med nya utmaningar som gäller imorgon?.. Jag har städat precis ska ta tag i disken strax efter jag har suttit ner en stund. Jag ska ta gästrummet imorgon och rensa ur där har ingen ork just nu!...

Av Michelle Johansson - 14 februari 2015 21:37


The librarian: Return to King Solomon's mines den är såå himla rolig alltså! Har ni inte sett den så titta på den så vet ni vad jag pratar om??. Ni kommer få er ETT PAR rolig skratt!!! ...

Av Michelle Johansson - 14 februari 2015 20:28


SAMIR & VICTOR ? dom är SÅÅ jäkla bra alltså!!

Ovido - Quiz & Flashcards