blondinmichelle

Direktlänk till inlägg 4 augusti 2014

En God morgon

Av Michelle Johansson - 4 augusti 2014 13:09

Ja inatt va det MÅNGA blixturladdningar så vågade inte blogga direkt eftersom vi hade oväder HEELA dagen. Jag hann filma MÅNGA gånger när det blixtra och åskade så ska se om jag får upp dom på Facebook.. Inatt somnade jag inte förs än klockan va 02.00-03.00 så man är rätt trött idag och har världens huvudvärk!! Det är tydligen klass 1 varning på åska idag igen igår kom klass 2 varning så vi får se om det blir det idag igen??. Jag tvättar,har vikt tvätt,ätit frukost,diskat och torkat bänkar och lite sånt jag vaknade inte förs än halv elva idag????!! Maken jobbar och står i precis som jag gör här hemma:P. Resten av dagen spenderar inne och vila ut sig efter helgen och så är livrädd att jag ska svimma pga tröttheten.. Idag blir det rester av maten från igår orkar inte ställa mej och laga någon ny rätt så det är bara potatis som ska kokas så jag gör väl det när vi kommer från stan senare:)..!!! Nu när jag ser tillbaka på mitt liv så är jag VÄLDIGT glad att jag har det såå bra och uppskattar dom människor som finns i mitt liv ???. Jag är glad att det är MÅNGA som läser min blogg och skriver sen vad dom tycker och så det värmer i mitt blogg hjärta dessutom vilket jag är glad över:)! Jag är glad att jag har min FIINA och UNDERBARA make han vet exakt vilka punkter han ska trycka på när det gäller ord och allt annat???. Idag händer det inte så mycket mer än att ta de lugnt som jag skrev lite längre upp! Jag ska ta och hitta på nått innan vi måste gå ner till stan för att lämna ena kompisen:). Jag önskar alla en jätte bra och härlig dag??

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michelle Johansson - 15 februari 2015 20:37


Denna är SÅÅ jäkla God alltså???!! Testa och smaka så får ni se hur GOD den är??.. ...

Av Michelle Johansson - 15 februari 2015 18:51

Japp då har det varit lite tomt idag på bloggen under dagen, men har haft såå himla mycket att göra!! Har hjälpt mamma med en del saker och sen fixat här hemma och tagit det som ska eldas??. Nu kan man iallafall gå här hemma utan att ramla över karto...

Av Michelle Johansson - 15 februari 2015 12:15

REDAN söndag och helgen är snart över då är det ny vecka med nya utmaningar som gäller imorgon?.. Jag har städat precis ska ta tag i disken strax efter jag har suttit ner en stund. Jag ska ta gästrummet imorgon och rensa ur där har ingen ork just nu!...

Av Michelle Johansson - 14 februari 2015 21:37


The librarian: Return to King Solomon's mines den är såå himla rolig alltså! Har ni inte sett den så titta på den så vet ni vad jag pratar om??. Ni kommer få er ETT PAR rolig skratt!!! ...

Av Michelle Johansson - 14 februari 2015 20:28


SAMIR & VICTOR ? dom är SÅÅ jäkla bra alltså!!

Ovido - Quiz & Flashcards