blondinmichelle

Direktlänk till inlägg 7 augusti 2014

En SUPER bra Torsdag med GLATT besked

Av Michelle Johansson - 7 augusti 2014 14:27

Ja idag hade jag möte med kommun vilket känns HEELT underbart??. Jag ska få skadestånd pga det som hände i familjehemmet för några år sedan:)
JÄKLAR vad skönt alltså. Jag ska dessutom få kvälls//helgjobb några timmar att börja med! Jag har också sagt att jag vill göra ny utredning på mina diagnoser eftersom hon på kommun trodde mej inte när jag sa att jag hade det handikappet det är MÅNGA som säger så till mej. Hon sa åt att det syns inte på mig att jag har något eftersom jag beter mig inte som om jag hade något mer än talet men det är ju sen talet började jag VÄLDIGT sent med:/:).. Nåja nu är det fixat och det känns väldigt skönt faktiskt att det är gjort nu!! I morse la jag disken i blöt så jag får väl ta tag i den och sen förbereda maten. Maken skulle väl iväg och handla senare eller när han slutat vi får väl se??! Att det kan märkas när man STÅR PÅ SEJ som jag har gjort nu att det kan kännas SÅÅ jävla skönt alltså??. Om jag hade orkat så hade jag skrikit till HEELA världen och säga HUR jävla glad jag är så hade jag gjort det!!.. Efter flera års lidande så börjar allt att lösa sej och GUD så härligt det känns. Det verkar mulna på ute nu undra om det ska börja regna snart:/:)) det hade tydligen varit ett JÄKLA oväder i Stockholm idag eller igår?. Angående skogsbranden så verkar mycket av den vara släckt nu och nu kan man väl pusta ut och vara lugn igen??. Jag ska hinna torka golvena idag eftersom jag hann inte det igår eftersom det va mycket som skulle göras och hinnas med??. Jag ligger för tillfället i sängen för att ta de lugnt har SÅÅN huvudvärk får se om den släpper snart så jag kan börja röjja här hemma=)!! Resten av kvällen blir väl lugnt och sen får vi väl se vad som hinns med:). Önskar alla en jätte skön dag ändå:))

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michelle Johansson - 15 februari 2015 20:37


Denna är SÅÅ jäkla God alltså???!! Testa och smaka så får ni se hur GOD den är??.. ...

Av Michelle Johansson - 15 februari 2015 18:51

Japp då har det varit lite tomt idag på bloggen under dagen, men har haft såå himla mycket att göra!! Har hjälpt mamma med en del saker och sen fixat här hemma och tagit det som ska eldas??. Nu kan man iallafall gå här hemma utan att ramla över karto...

Av Michelle Johansson - 15 februari 2015 12:15

REDAN söndag och helgen är snart över då är det ny vecka med nya utmaningar som gäller imorgon?.. Jag har städat precis ska ta tag i disken strax efter jag har suttit ner en stund. Jag ska ta gästrummet imorgon och rensa ur där har ingen ork just nu!...

Av Michelle Johansson - 14 februari 2015 21:37


The librarian: Return to King Solomon's mines den är såå himla rolig alltså! Har ni inte sett den så titta på den så vet ni vad jag pratar om??. Ni kommer få er ETT PAR rolig skratt!!! ...

Av Michelle Johansson - 14 februari 2015 20:28


SAMIR & VICTOR ? dom är SÅÅ jäkla bra alltså!!

Ovido - Quiz & Flashcards