blondinmichelle

Direktlänk till inlägg 7 augusti 2014

En skön kväll trots allt

Av Michelle Johansson - 7 augusti 2014 23:19

Ja ikväll har det varit en RIKTIGT skön kväll har precis satt mej i soffan efter att ha varit ute och gått en kvällspromenad? känns såå skönt!! Jag sitter och kollar på Die Hard 2 på 4.an dom filmerna är ju såå jävla bra alltså!! Idag kom grannen hit med lite möbler så jag ska slipa,torka av dom och sen måla dom hade jag tänkt?. Idag har jag funderat på att måla vårt kök svart men vi får se hur jag gör med den saken:).. Imorgon har jag en FULLSPÄCKAD dag med att möblera om och rensa upp här hemma så allt blir färdigt någon gång??. Det har varit en bra dag ändå trots allt vilket är JÄTTE skönt imorgon så ska jag sova ut känns det som. Imorgon kväll så ska grannen och vi gå samma runda eftersom det är såå svalt ute för hundarna och det är ju även skönt för oss??!! Nåja jag ska bara kolla på denna filmen sen kryper jag ner hos maken och njuter av att det är HEELG och får det lugnt och så=)). Önskar alla en Godnatt och sov gott allesammans

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michelle Johansson - 15 februari 2015 20:37


Denna är SÅÅ jäkla God alltså???!! Testa och smaka så får ni se hur GOD den är??.. ...

Av Michelle Johansson - 15 februari 2015 18:51

Japp då har det varit lite tomt idag på bloggen under dagen, men har haft såå himla mycket att göra!! Har hjälpt mamma med en del saker och sen fixat här hemma och tagit det som ska eldas??. Nu kan man iallafall gå här hemma utan att ramla över karto...

Av Michelle Johansson - 15 februari 2015 12:15

REDAN söndag och helgen är snart över då är det ny vecka med nya utmaningar som gäller imorgon?.. Jag har städat precis ska ta tag i disken strax efter jag har suttit ner en stund. Jag ska ta gästrummet imorgon och rensa ur där har ingen ork just nu!...

Av Michelle Johansson - 14 februari 2015 21:37


The librarian: Return to King Solomon's mines den är såå himla rolig alltså! Har ni inte sett den så titta på den så vet ni vad jag pratar om??. Ni kommer få er ETT PAR rolig skratt!!! ...

Av Michelle Johansson - 14 februari 2015 20:28


SAMIR & VICTOR ? dom är SÅÅ jäkla bra alltså!!

Ovido - Quiz & Flashcards