blondinmichelle

Direktlänk till inlägg 10 augusti 2014

Söndag som vanligt:)..

Av Michelle Johansson - 10 augusti 2014 21:04

Japp då är det söndag och blivit kväll nu då. Inatt va vi som sagt uppe VÄLDIGT sent vilket har gjort att vi har bara tagit det lugnt och tagit oss en långpromenad?. Resten av dagen så har vi BARA kollat på massvis av filmer och njutit av dagen mer eller mindre??känns såå skönt faktiskt. Har duschat och varit ut med hundarna sista gången så vi har lagt oss nu för att sova vilket känns såå skönt!! Både jag och maken har varit trötta hela dagen men så är det när man är uppe sent och vill tillbringa helgen med sin KÄRESTA ????!! När vi va ute på långpromenaden innan idag så fick vi syn på Rådjur en mamma med sina Skidd dom va SÅÅ söta?hundarna ville inte titta på dom utan dom ville ju jaga//valla in dom:). Att djur vågar sig in såhär på ett villaområde igentligen men så är det väl ute i naturen.!! Nää nu måste jag sova är så trött. Godnatt och sov gott allihopa njut av kvällen nu medans ni kan=))

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michelle Johansson - 15 februari 2015 20:37


Denna är SÅÅ jäkla God alltså???!! Testa och smaka så får ni se hur GOD den är??.. ...

Av Michelle Johansson - 15 februari 2015 18:51

Japp då har det varit lite tomt idag på bloggen under dagen, men har haft såå himla mycket att göra!! Har hjälpt mamma med en del saker och sen fixat här hemma och tagit det som ska eldas??. Nu kan man iallafall gå här hemma utan att ramla över karto...

Av Michelle Johansson - 15 februari 2015 12:15

REDAN söndag och helgen är snart över då är det ny vecka med nya utmaningar som gäller imorgon?.. Jag har städat precis ska ta tag i disken strax efter jag har suttit ner en stund. Jag ska ta gästrummet imorgon och rensa ur där har ingen ork just nu!...

Av Michelle Johansson - 14 februari 2015 21:37


The librarian: Return to King Solomon's mines den är såå himla rolig alltså! Har ni inte sett den så titta på den så vet ni vad jag pratar om??. Ni kommer få er ETT PAR rolig skratt!!! ...

Av Michelle Johansson - 14 februari 2015 20:28


SAMIR & VICTOR ? dom är SÅÅ jäkla bra alltså!!

Ovido - Quiz & Flashcards