blondinmichelle

Direktlänk till inlägg 11 augusti 2014

Dagen börjar lider mot kvällen nu..

Av Michelle Johansson - 11 augusti 2014 17:34

Ja idag har jag faktiskt BARA bäddat sängen,diskat,plockat och gjort mat jag måste ju göra hemma sysslorna fast jag mår dåligt men men sånt är livet liksom. Idag åt vi spagetti och köttfärssås det va såå JÄKLA gott kan jag säga??!! Igår eller förr går kom maken och sa att han vill iväg på en kryssning igen för en helg snacka om jag blev ÖVERLYCKLIG? när han säger så till mej. Igår och idag så bestämde vi att vi ska iväg på kryssning till Åland i slutet av månaden??! Jag och maken behöver få lite lugn och ro ifrån allt och bara bry oss om varandra utan alla DESSA MÅSTEN HEELA tiden??. Jag och maken har inte haft NÅGON lugn helg bara vi två och sen jobbar ju maken hela veckorna från Måndag till Fredag ibland Lördagar. Jag och maken behöver få ALL tid tillsammans och vi känner att vi behöver få göra detta nu. Just nu ligger jag i sängen och hör på åskan som har bestämt sig för att hälsat på idag:) det kan vara skönt med lite åska så det rensar ur luften.. Idag har det regnat från och till hela dagen vilket behövs för gräset. Maken är och besiktar våran bil så vi får se hur det går när han kommer hem hoppas på BLANKT papper idag!! Ikväll är det bara ta de lugnt jag hade tänkt att dammsuga men tar de imorgon istället. Kärlek är inte bara att fortsätta dagarna som vanligt utan man MÅSTE bry sig om varandra,prata ut om allt,lita på varandra,ge varandra kärlek från topp till tå,säga alla orden när man kommer hem från jobbet,åker till jobbet och är på jobbet sen samt är hemma. Kärlek är SÅÅ mycket mer än att vara med den man älskar ska ett äktenskap//förhållande hålla så får man både GE OCH TA och bevisa HUR mycket man bryr sig om den man älskar.. Jag är glad att maken är den prinsen som jag LÄNGE har drömt om han är omtänksam,han både ger kärlek och bevisar att han VERKLIGEN bryr sig om mej han är en PERFEKT make och jag ÄLSKAR HONOM OTROLIGT MYCKET och han är MITT ALLT OCH BARA MIN dessutom:) ???.. Jag önskar alla en fortsatt bra kväll=))!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michelle Johansson - 15 februari 2015 20:37


Denna är SÅÅ jäkla God alltså???!! Testa och smaka så får ni se hur GOD den är??.. ...

Av Michelle Johansson - 15 februari 2015 18:51

Japp då har det varit lite tomt idag på bloggen under dagen, men har haft såå himla mycket att göra!! Har hjälpt mamma med en del saker och sen fixat här hemma och tagit det som ska eldas??. Nu kan man iallafall gå här hemma utan att ramla över karto...

Av Michelle Johansson - 15 februari 2015 12:15

REDAN söndag och helgen är snart över då är det ny vecka med nya utmaningar som gäller imorgon?.. Jag har städat precis ska ta tag i disken strax efter jag har suttit ner en stund. Jag ska ta gästrummet imorgon och rensa ur där har ingen ork just nu!...

Av Michelle Johansson - 14 februari 2015 21:37


The librarian: Return to King Solomon's mines den är såå himla rolig alltså! Har ni inte sett den så titta på den så vet ni vad jag pratar om??. Ni kommer få er ETT PAR rolig skratt!!! ...

Av Michelle Johansson - 14 februari 2015 20:28


SAMIR & VICTOR ? dom är SÅÅ jäkla bra alltså!!

Ovido - Quiz & Flashcards