blondinmichelle

Direktlänk till inlägg 14 augusti 2014

Veckan lider mot sitt Slut

Av Michelle Johansson - 14 augusti 2014 10:06

Då är det Torsdag igen och veckan är snart slut för att bli en ny vecka med nya utmaningar?. Efter att inte ha sovit på FLERA nätter så inatt fick jag sova en HEEL natt och det känns såå jäkla skönt:). Jag ligger i sängen fortfarande och lyssnar på Glee I'II Stand by you den är såå jävla bra ni som inte har lyssnat på den borde göra det??!! Idag ska jag försöka mej på städningen och röjja upp här hemma jag har lugnt kunnat göra nått för jag har mått så dåligt i några dagar pga för lite sömn??. Det är ofta jag tänker på framtiden jag vet inte varför men det är väl såå livet är antar jag! Jag har börjat som ni ser bloggat oftare och det känns faktiskt JÄTTE skönt. Jag har tänkt på det där som jag skrev angående att ha en liten fest innan sommaren är Slut det kanske är FÖR lite tajt?vi får se om de blir nästa sommar istället. Våran ena tik Lexi brukar lägga sej tätt intill mej och sova så fort husse har gått utanför dörren:) , och sen brukar hon buffla på mej när hon vill mysa eller lägga sig bredvid mig???!! Jag ligger OFTA och tänker på när jag och maken träffades för första gången och jag skulle åka med honom ner till sina föräldrar, Jag kommer ihåg såå väl hur nervöst det va och jag sa till S att JAG ÄR nervös och visste inte alls vad dom skulle tycka om mig. När vi väl kom ner så blev allt bättre och jag va inte LIKA nervös längre men åhh som jag tänker tillbaka på allt roligt vi gjort:), både med svärföräldrarna,min familj och vännerna så klart??. Jag önskade att man kunde spola tillbaka tiden och skriva samtidigt så man minns det mer:). Nästa gång vi åker till mamma så MÅSTE jag be om lite papper , som jag måste ha för att slutföra boken som jag håller på med???. Att jag håller på med boken är det INTE så många som vet om jag har skyddat med kod så ingen kan läsa förs än den är färdig. Jag saknar mina bästa tjejkompisar 1 i Sjöbo, 1 i Tranås, 1 lite utanför här uppe och sen en till som inte vill nämnas på bloggen dom har funnits för mej under alla dessa år:). Jag pratade och bestämde med maken att vi ska köpa en ny tve till vardagsrummet nästa månad, och den gamla ska vi ha i sovrummet?. Konstigt nog så gick maken med på detta och det är inte ofta det händer?? hehe. Idag är det en grå och kall dag undra om hösten,våren är på väg igen det är dags att börja elda nu känns de som, SÄRSKILT under dessa gråa och regniga dagarna:).. Nåja jag ska ta och kliva upp och sparka igång denna dagen också MÅSTE få det undan röjjt här hemma innan vi drar på Kryssningen!! Jag önskar alla en jätte skön dag=))

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michelle Johansson - 15 februari 2015 20:37


Denna är SÅÅ jäkla God alltså???!! Testa och smaka så får ni se hur GOD den är??.. ...

Av Michelle Johansson - 15 februari 2015 18:51

Japp då har det varit lite tomt idag på bloggen under dagen, men har haft såå himla mycket att göra!! Har hjälpt mamma med en del saker och sen fixat här hemma och tagit det som ska eldas??. Nu kan man iallafall gå här hemma utan att ramla över karto...

Av Michelle Johansson - 15 februari 2015 12:15

REDAN söndag och helgen är snart över då är det ny vecka med nya utmaningar som gäller imorgon?.. Jag har städat precis ska ta tag i disken strax efter jag har suttit ner en stund. Jag ska ta gästrummet imorgon och rensa ur där har ingen ork just nu!...

Av Michelle Johansson - 14 februari 2015 21:37


The librarian: Return to King Solomon's mines den är såå himla rolig alltså! Har ni inte sett den så titta på den så vet ni vad jag pratar om??. Ni kommer få er ETT PAR rolig skratt!!! ...

Av Michelle Johansson - 14 februari 2015 20:28


SAMIR & VICTOR ? dom är SÅÅ jäkla bra alltså!!

Ovido - Quiz & Flashcards