blondinmichelle

Direktlänk till inlägg 18 augusti 2014

?????....

Av Michelle Johansson - 18 augusti 2014 10:26

Säger väl Godmorgon har precis vaknat och jag började gråta precis som igår kväll??.. Jag ligger fortfarande i sängen för att ligga och dra mej så jag inte flyger upp ur sängen vill gärna inte ha Kristallsjukan igen:(!! Jag drömde något märkligt och jag förstår fortfarande inte VARFÖR??? att drömma just detta NÅJA. Idag vet jag inte vad jag ska göra men det blir väl och städa idag så jag får det gjort men det ska tydligen bli oväder idag igen så jag får nog vänta med det! Igår börja jag att känna av mitt vänster öra igen vilket är SKIT jobbigt jag hoppas jag slipper och gå till öron läkaren för dit vill jag inte igen direkt??.. På Fredag åker vi och storhandlar så det är gjort redan så vi slipper det när vi kommer hem ifrån kryssningen?. Jag är såå trött i huvudet så det kanske blir oväder ändå om vi har otur med oss vilket jag INTE hoppas på!! Att just ligga i sängen såhär länge är såå mysigt och ibland brukar jag dessutom somna om och ibland inte då myser jag med hundarna??det är såå mysigt!!!.. Jaha då är det Måndag som vanligt och maken är på jobbet han kände sig tydligen inget bra han hade lika ont han idag?, det är väl nått som går antar jag!!.. Jag ligger och tänker på angående domstolen vi ska till i Stockholm pga familjehemmet som jag satt på vi ska dra hela händelsen för dom och sen ska dom besluta om mitt skadestånd???, JAG VET att jag kommer få det eftersom vi har alla papper och intyg av läkaren angående min hand och ryggen??. Min handläggare på kommunen förstår inte att såna får vara familjehem dom gjorde mindre nytta än större nytta så hon blev RIKTIGT förbannad när jag berätta allt! Jag beskrev att jag är mer eller mindre rädd//BESVIKEN på myndigheterna efter allt som hänt mig och hon förstod mej riktigt bra vilket känns skönt?.. Det är OFTA jag tänker tillbaka på allt som hänt och det är MYCKET jag ångrar ska jag tala om. Hade inte hon förbjudit mej att träffa min kille i Höör så hade vi nog varit tillsammans än. Jag ångrar ABSOLUT ingenting med att jag träffade S för jag är evigt tacksam att jag har honom i mitt liv. Mitt ex va med från början till slutet av allt som hände och det kändes skönt att ha honom just då, Nu är jag och mitt ex inte vänner längre och det är väl jobbigt i sig men livet går som sagt framåt och vidare!! När jag ligger såhär så är jag glad över att ha dom vännerna kvar som lät mej träffa min bror och mitt ex bakom ryggen på familjehemmet dom hjälpte mig rätt mycket när jag satt fast där och ingen som förstod eller pratade med mig. Nää FYY säger jag bara på HEELA denna jävla händelsen ucsh hoppas dom får sitt straff!!.
Resten av dagen vette sjutton vad jag ska göra och vad som behövs göras det är HEELT stopp i min hjärna idag. Jag ska kliva upp strax ska ringa min ÄLSKADE make först och se hur de går för honom idag. Jag önskar som sagt alla en riktigt bra och skön dag?????!!..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michelle Johansson - 15 februari 2015 20:37


Denna är SÅÅ jäkla God alltså???!! Testa och smaka så får ni se hur GOD den är??.. ...

Av Michelle Johansson - 15 februari 2015 18:51

Japp då har det varit lite tomt idag på bloggen under dagen, men har haft såå himla mycket att göra!! Har hjälpt mamma med en del saker och sen fixat här hemma och tagit det som ska eldas??. Nu kan man iallafall gå här hemma utan att ramla över karto...

Av Michelle Johansson - 15 februari 2015 12:15

REDAN söndag och helgen är snart över då är det ny vecka med nya utmaningar som gäller imorgon?.. Jag har städat precis ska ta tag i disken strax efter jag har suttit ner en stund. Jag ska ta gästrummet imorgon och rensa ur där har ingen ork just nu!...

Av Michelle Johansson - 14 februari 2015 21:37


The librarian: Return to King Solomon's mines den är såå himla rolig alltså! Har ni inte sett den så titta på den så vet ni vad jag pratar om??. Ni kommer få er ETT PAR rolig skratt!!! ...

Av Michelle Johansson - 14 februari 2015 20:28


SAMIR & VICTOR ? dom är SÅÅ jäkla bra alltså!!

Ovido - Quiz & Flashcards