blondinmichelle

Direktlänk till inlägg 18 augusti 2014

Måndag kväll och en sådär bra kväll.

Av Michelle Johansson - 18 augusti 2014 22:59

Sitter i soffan och har precis sett filmen Sex and The city dom är ju bara för bra:)!! Jag börjar tänka tillbaka i tiden där allt va perfekt och precis ALLT va perfekt :) <3 .. Jag önskar att man kunde vrida tillbaka klockan till dom ögonblicken som va bra i ens liv.. Vi människor är VÄLDIGT dåliga på att stanna upp ur vardagen och slappna av och tänka på oss själva. Det enda litet består utav är jobb,stress,vardags sysslorna och allt annat. Man tänker NÄSTAN aldrig på sig själv längre!! Jag ska börja stanna upp och tänka igenom livet man hinner aldrig annars tänka igenom allt som hänt förs än man är ledig eller nått!! Nää vi MÅSTE bättra oss på att stanna upp och slappna av för vår egen skull och tänka på vad VI vill och vad vi tänker på.. Med detta säger jag FAN vad livet kan vara bra om man ger sig fan på att de ska bli bra??.. Jag tänker MYCKET på livet som varit och vad jag har åstadkommit med här i livet nu ska jag ge mej FAN PÅ att gå ner i vikt men jag ska bara ha någon som kan ta hundarna en stund isåfall!! Jag ska också börja med att när maken lägger sig så ska jag antingen lägga mej i soffan och läsa,kolla på film eller BARA slappna av och tänka och låta tankarna flyta iväg som dom själva vill.. Tänk om Sverige kunde bli mindre stressigt då hade man sluppit och må dåligt titt som tätt men om var och en kan tänka på att stressa ner ibland så blir det MYCKET bättre??. Jag ska börja blogga mera och skriva flera inlägg det hjälper mig att tänka på allt som varit och vad som komma skall. Jag har känt flera år och MÅNGA har sagt åt mej att stressa ner men det är inte alltid så lätt när man OFTAST mår rent ut sagt skit här och där?men jag kämpar mig upp som vanligt och ger alla ett ??? för att gömma hur ledsen och dåligt jag mår!! Jag har börjat läsa en bok som är väldigt bra jag ska skriva upp namnet imorgon när jag väl kommer ihåg det. Jag ska strax gå och lägga mej men tänkte passa på och skriva ett LÅNGT inlägg hur jag tänker och vill säga vidare till alla er där ute. Jag har gått igenom väldigt mycket på mina 24år och det är inget barn som ska få uppleva sådana saker. Mitt och S barn ska ALDRIG behöva uppleva det jag har fått uppleva visst man kan inte styra vad som ska hända//händer i ens liv när man är så liten??. Dom senaste åren har satt DJUPA spår i mitt ? som ALDRIG kommer att läka det kommer vara ett minne blått men kommer att finnas ändå inom mej!! Jag är glad att jag börjar få styr på mitt eget liv och med S i mitt liv har gjort allt BRA och jag vågar att kämpa vidare med hans stöd vid min sida. Jag ska åldras och få dela resten av våra liv och våra barns liv med maken och allt som tillhör jag är VÄRLDENS lyckligaste Fru Johansson helt enkelt?????. Tiden går och det är om tre månader som det är 1 advent REDAN:S tiden rinner verkligen iväg och man hinner knappt med själv! Denna julen ska vi vara hos svärföräldrarna hade vi tänkt oss vi ska väl åka neråt till nästa månad och hälsa på och sen fixa det sista med bilen:).. Nästa vecka åker vi på kryssning vilket vi båda LÄNGTAR efter vi behöver VERKLIGEN detta nu efter allt som hänt oss dom senaste månaderna??är glad att vi får komma iväg och bara bry oss om varandra och låta andra ta hand om oss medans vi njuter för fullo av livet som flyter på???.!! Nää hör ni vänner där ute nu är det dags att krypa ner ibland hundar och maken för att sova! Jag säger väl Godnatt och sov gott allesammans:) TA hand om er och om varandra!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michelle Johansson - 15 februari 2015 20:37


Denna är SÅÅ jäkla God alltså???!! Testa och smaka så får ni se hur GOD den är??.. ...

Av Michelle Johansson - 15 februari 2015 18:51

Japp då har det varit lite tomt idag på bloggen under dagen, men har haft såå himla mycket att göra!! Har hjälpt mamma med en del saker och sen fixat här hemma och tagit det som ska eldas??. Nu kan man iallafall gå här hemma utan att ramla över karto...

Av Michelle Johansson - 15 februari 2015 12:15

REDAN söndag och helgen är snart över då är det ny vecka med nya utmaningar som gäller imorgon?.. Jag har städat precis ska ta tag i disken strax efter jag har suttit ner en stund. Jag ska ta gästrummet imorgon och rensa ur där har ingen ork just nu!...

Av Michelle Johansson - 14 februari 2015 21:37


The librarian: Return to King Solomon's mines den är såå himla rolig alltså! Har ni inte sett den så titta på den så vet ni vad jag pratar om??. Ni kommer få er ETT PAR rolig skratt!!! ...

Av Michelle Johansson - 14 februari 2015 20:28


SAMIR & VICTOR ? dom är SÅÅ jäkla bra alltså!!

Ovido - Quiz & Flashcards