blondinmichelle

Direktlänk till inlägg 21 augusti 2014

Dagens samhälle ??

Av Michelle Johansson - 21 augusti 2014 00:15

Jag har kollat på film och ligger i sängen nu och funderar på om VISSA folk har något vett innanför pannbenet??men det verkar liksom inte så!! Jag har OFTA tänkt att avsluta Facebook eftersom det blir bra sånt jävla tjat och gnäll så fort man gör något räcker med att man får gnäll annars!! Alla får vara vän med alla,alla får se ut hur dom vill,alla är dom vi är helt enkelt kan inte folk//andra människor acceptera det ja men DRA ÅT H___ETE då eller leta upp någon annan liksom THATS IT!!... Jag är trött på HUR vi människor ska styra andras livsval//eller ens liv innan man styr någon annans så KANSKE man borde titta på sitt eget först innan man styr någons ELLER HAR JAG FEL????.!! Under alla dessa år så har jag sett hur folk beter sig och är emot varandra tänk om ALLA kunde sätta ner foten och säga NÄÄ NU ÄR DET F_N I MEJ NOG eller säga Nää nu är det stopp, Jag tror att vi bara är såå fega för att ryta ifrån inte konstigt att dagens samhälle blir mobbad och blir ner tryckta!! SÄTT NER FOTEN OCH RYT IFRÅN ELLER SÄG IFRÅN våga ta tag i ALLT runt omkring och titta inte ner i backen och tro att det ska reda sig självt för det gör det banne mej inte!! Jag har fått lära mej att ryta ifrån pga jag blev JÄTTE MYCKET mobbad i skolan och ner tryckt och det blir jag faktiskt än idag men nu VÅGAR jag säga ifrån och nu får det vara slut!..Det borde finnas kurser för alla mobbade och utsatta barn HUR dom ska LÄRA sig att säga ifrån och hur dom ska skydda sig själva ifrån mobbing!! Nåja man blir då INTE klok på dagens samhälle man hade nog gjort MYCKET bättre själv om man suttit och det tror jag MÅNGA av er tänker också om ni hade suttit där. Nää nu har jag skrivit av mej lite nu ska jag försöka sova bredvid min snarkande make??. Godnatt och sov gott allihopa???

Såå dagens samhälle får av mej faktiskt tummar ????FYY skäms dags att titta i verkligheten nu.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michelle Johansson - 15 februari 2015 20:37


Denna är SÅÅ jäkla God alltså???!! Testa och smaka så får ni se hur GOD den är??.. ...

Av Michelle Johansson - 15 februari 2015 18:51

Japp då har det varit lite tomt idag på bloggen under dagen, men har haft såå himla mycket att göra!! Har hjälpt mamma med en del saker och sen fixat här hemma och tagit det som ska eldas??. Nu kan man iallafall gå här hemma utan att ramla över karto...

Av Michelle Johansson - 15 februari 2015 12:15

REDAN söndag och helgen är snart över då är det ny vecka med nya utmaningar som gäller imorgon?.. Jag har städat precis ska ta tag i disken strax efter jag har suttit ner en stund. Jag ska ta gästrummet imorgon och rensa ur där har ingen ork just nu!...

Av Michelle Johansson - 14 februari 2015 21:37


The librarian: Return to King Solomon's mines den är såå himla rolig alltså! Har ni inte sett den så titta på den så vet ni vad jag pratar om??. Ni kommer få er ETT PAR rolig skratt!!! ...

Av Michelle Johansson - 14 februari 2015 20:28


SAMIR & VICTOR ? dom är SÅÅ jäkla bra alltså!!

Ovido - Quiz & Flashcards