blondinmichelle

Direktlänk till inlägg 21 augusti 2014

Veckan är nästan slut.

Av Michelle Johansson - 21 augusti 2014 10:26

Idag är det Torsdag och jag ligger kvar i sängen för jag har såån huvudvärk idag?. Idag ska det tydligen bli oväder så vi får väl se om det blir något jag HOPPAS INTE att det blir något!! Jag har TUSEN saker att göra idag och det känns som bortblåst om det blir oväder just IDAG??!! När maken slutar så ska han hämta ut paketet som kommer idag det är lite sängkläder,gardintillbehör och en sak till sänghimmeln så jag får upp den??. Igår skrev jag ingen handellista för det glömdes bort HEELT samma sak angående böckerna som jag skulle fota så får ta det när jag är färdig med detta inlägget FÖRLÅT för sena bilder! Jag ligger och lyssnar på Takidas nya låtar som man kan ladda ner på mobilen det är såå behändigt??. Förra året hade Takida spelning i Karlstad men vi kunde inte gå pga ett antal olika anledningar jag som hade längtat SÅÅ att se dom! Idag blir det städning om det inte är oväder vill säga sen får jag se vad jag hinner med jag ska putsa fönsterna uppe eftersom dom är inte gjorda än? har hänt så mycket hit och dit. Hundarna ligger i sängen och verkar vara HEELT utslagna undra varför??he he det kan man ju fråga sig. Jag har inte avslutat Facebook ÄN men det kommer väl antar jag bara det är rätt tillfälle vill säga jag har bloggen att lägga min tid på och det ska jag göra till 1000% vilket känns skönt! Jag har ju som sagt bloggat//skrivit VÄLDIGT mycket och det känns helt fantastiskt bloggen kanske blir stor till Slut vem vet??!!! Ligger och tänker på att det är REDAN snart 1 1/5år sedan som jag och S gifte oss månaderna//dagarna flyter på bra som vanligt. Den 18 September så är det 1år sedan som jag plockade ut min P-stav och vi bestämde att bilda familj fast barn frågan har vi tänkt på sen vi firade 1år ihop, Men vi har ALLTID haft något för oss så det har glömts bort att ringa Ungdomsmottagningen tidigare. När jag hade p-staven gick jag upp 8-9kg där av som jag plockade ur den och för att vi ville skaffa barn nu! Med S så har jag velat skaffa barn sen vi träffades det har liksom känt rätt redan från början det sa KLICK från första gången som han skickade och vi såg varandra! Hos mig och S vad det klick vid första ögonkastet det kändes bra dessutom. S va ihop med en tjej när vi började prata och S dumpade sin tjej för min skull och nu sitter vi här och är gifta och allt??sikka år alltså hehe!!! Jag har ALDRIG haft en kille som har lämnat sina ex bara för min skull först nu och det känns faktiskt speciellt kan jag lova och det känns bra. Har ni tänkt på en sak att ALLTID när jag skriver//bloggar så blir det JÄTTE långa inlägg men det är roligt att jag skriver så långa också. Nu har Värmland drabbas av översvämningar och då är det tur att vi bor så högt upp på en backe snacka om man blir orolig när det har kommit hit nu. Nä nu måste jag ut med hundarna innan det blir oväder eftersom ena tiken är skotträdd utav sej:(:( vilket är jobbigt!! Jag önskar alla en jätte bra och skön dag=)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michelle Johansson - 15 februari 2015 20:37


Denna är SÅÅ jäkla God alltså???!! Testa och smaka så får ni se hur GOD den är??.. ...

Av Michelle Johansson - 15 februari 2015 18:51

Japp då har det varit lite tomt idag på bloggen under dagen, men har haft såå himla mycket att göra!! Har hjälpt mamma med en del saker och sen fixat här hemma och tagit det som ska eldas??. Nu kan man iallafall gå här hemma utan att ramla över karto...

Av Michelle Johansson - 15 februari 2015 12:15

REDAN söndag och helgen är snart över då är det ny vecka med nya utmaningar som gäller imorgon?.. Jag har städat precis ska ta tag i disken strax efter jag har suttit ner en stund. Jag ska ta gästrummet imorgon och rensa ur där har ingen ork just nu!...

Av Michelle Johansson - 14 februari 2015 21:37


The librarian: Return to King Solomon's mines den är såå himla rolig alltså! Har ni inte sett den så titta på den så vet ni vad jag pratar om??. Ni kommer få er ETT PAR rolig skratt!!! ...

Av Michelle Johansson - 14 februari 2015 20:28


SAMIR & VICTOR ? dom är SÅÅ jäkla bra alltså!!

Ovido - Quiz & Flashcards