blondinmichelle

Direktlänk till inlägg 23 augusti 2014

God morgon världen

Av Michelle Johansson - 23 augusti 2014 09:17

Ja som ni såg så bloggade inte jag pga av att maken slutade klockan 13.00 redan och vi fick stressa iväg till Karlstad. Vi lämnade först hundarna hemma hos mamma och stannade någon timme innan vi fortsatte in till Karlstad. Väl inne i Karlstad så åkte vi till Bergvik först maken hämtade sitt kort och jag gick in på H&M och handlade lite tröjor fyllde på i höstgarderoben!! Sen åkte vi vidare till Ikea för att handla lite vi köpte en JÄTTE fin matta,nya gardiner till vardagsrummet och två nya kuddar samtidigt inne på Ikea så åt vi lite??.. Vi åkte sen vidare till Biltema för att köpa lackfärg till vårt köksbord och stolarna och Elgiganten för att dom sålde ut ALLA dvd boxar och filmer så vi passade på och handla och det blev filmer-serier för 800:- nu har vi några veckor räddade?. Nästa vecka ska vi till Elgiganten igen för att samla på oss lite mera filmer och boxar??man får ju passa på medans man kan!! Det sista vi gjorde va och sticka och storhandla på Ica Maxi denna gången istället för Willys vi hade såå mycket kvar i frysen ändå!! Efter handlingen åkte vi vidare till mamma för att fixa lite innan vi åkte hem. Väl hemma så ställde vi in varorna eller JAG snarare gjorde det medans maken duschade. Jag satte upp dom nya gardinerna och la mattan på plats i sovrummet men fick inte plats??så den fick sin nya plats i vardagsrummet istället??. Nu är det bara att vänta in paketet så jag kan hänga upp gardinerna och bädda med nya saker.. Efter jag hade gjort det så blev det duschen och ta på nya linnet och göra lite kvällsmat?soppa och vitlöksbröd gott kan jag tala om!! Vi kollade en stund på tv innan vi gick och la oss??det va såå skönt att lägga sig. Mamma kommer i veckan och ska tapetsera vårt sovrum ÄNTLIGEN så jag får det färdigt innan jul och så?. Idag ska jag slipa köksbordet och måla det vitt nu är det furubord vilket är fint så men det kommer inte att passa in i köket sen:).!! Jag ligger i sängen och myser med hundarna verkar som hundarna är LIKA trötta som sin matte he he??. Hundarna lekte och busade som bara den igår hos mamma så det är inte konstigt att dom är HEELT Slut:)!... Nä nu ska jag ta och kliva upp maken är redan uppe vi ska ta ut hundarna och sen äta lite frukost. Idag är det en LIKA grå dag som vanligt det märks att hösten har kommit ska plocka fram min jacka idag så den blir tvättad nu när den har hängt uppe??. Nu såhär i slutet av sommaren får man räkna med att det blir oväder,översvämningar,kallt och gråa dagar som det har varit dom senaste dagarna!!

Jag önskar som sagt alla nya och gamla läsare VÄLKOMNA till min blogg hoppas ni stannar och att ni lägger ett spår efter er???. Önskar er en jätte bra och skön helg:)...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michelle Johansson - 15 februari 2015 20:37


Denna är SÅÅ jäkla God alltså???!! Testa och smaka så får ni se hur GOD den är??.. ...

Av Michelle Johansson - 15 februari 2015 18:51

Japp då har det varit lite tomt idag på bloggen under dagen, men har haft såå himla mycket att göra!! Har hjälpt mamma med en del saker och sen fixat här hemma och tagit det som ska eldas??. Nu kan man iallafall gå här hemma utan att ramla över karto...

Av Michelle Johansson - 15 februari 2015 12:15

REDAN söndag och helgen är snart över då är det ny vecka med nya utmaningar som gäller imorgon?.. Jag har städat precis ska ta tag i disken strax efter jag har suttit ner en stund. Jag ska ta gästrummet imorgon och rensa ur där har ingen ork just nu!...

Av Michelle Johansson - 14 februari 2015 21:37


The librarian: Return to King Solomon's mines den är såå himla rolig alltså! Har ni inte sett den så titta på den så vet ni vad jag pratar om??. Ni kommer få er ETT PAR rolig skratt!!! ...

Av Michelle Johansson - 14 februari 2015 20:28


SAMIR & VICTOR ? dom är SÅÅ jäkla bra alltså!!

Ovido - Quiz & Flashcards